Komunikace
Základním smyslem komunikace na všech úrovních je dorozumění mezi lidmi. Všechny další dovednosti jsou tedy nadstavbou nad touhle základní.
Management
Management tvoří lidé, které si firma vybrala k tomu, aby hlavně pracovali s jinými lidmi. To, jak to umí, rozhoduje o úspěchu firmy.
Management času
To, co nikdo nenakoupí, jako by neexistovalo: ať jsou to naše myšlenky, služby, produkty, nebo my sami. Pokud se nedokážeme správně "prodat", jsme neefektivní.
Work-life balance
Spokojenost zaměstnanců přináší výkon. Obráceně to většinou neplatí. Dbát o spokojenost Vašich lidí je trvalý proces. My ho zasazujeme do kontextu všech firemních aktivit.
Prezentační dovednosti
To, co nikdo nenakoupí, jako by neexistovalo: ať jsou to naše myšlenky, služby, produkty, nebo my sami. Pokud se nedokážeme správně "prodat", jsme neefektivní.
Koučink, mentorink
Každý člověk v sobě má všechny odpovědi, jen někdy nenachází ty správné otázky, které by k nim vedly. V takovém okamžiku přichází kouč nebo mentor.