top of page

STRUCTOGRAM® - co to je?

Aktualizováno: 27. 1. 2020

STRUCTOGRAM je účinná, efektivní a rychlá metoda sebepoznání a poznání druhých. Zároveň velmi efektivní firemní komunikační systém.

Náš lektor Miroslav Mičkal má více než 20 let zkušeností v oblasti firemního vzdělávání.

V roce 2000 se stal autorizovaným školitelem metody biostrukturální analýzy STRUCTOGRAM I-III (Licenci uděluje uznávaný mezinárodní institut biostrukturální analýzy IBSA ve Švýcarsku).


Metoda STRUCTOGRAM je Mirkovým koníčkem a je určena pro každého, kdo chce dobře rozumět sám sobě, lépe rozumět svým kolegům v práci, nadřízeným, podřízeným, přátelům a kdo chce získat jejich důvěru a nadchnout je pro své myšlenky a plány.


Mirek je expert na tuto metodu poznávání vlastní osobnosti a my jsme se ho zeptali na otázky, které vás mohou o STRUCTOGRAMU zajímat.


Mirku, jsi lektorem metody STRUCTOGRAM, co nového jste s kolegy připravili pro semináře a podporu absolventů kurzů v letošním roce?


Pro naše absolventy STRUCTOGRAMU máme k dispozici dlouho očekávané  české vydání knihy " Vývoj osobnosti", kterou vydal IBSA Institut für Biostruktur-Analysen AG ve Švýcarsku.

Kniha je určena pro každého, kdo:

  • chce více rozumět sám sobě,

  • si chce prohloubit vědomosti získané na semináři a dozvědět se něco navíc,

  • je zvědavý a chce vědět, jak metoda STRUCTOGRAMU vznikala a o co se opírá (antropologie, genetika, neurovědy, molekulární biologie, psychosomatika …).


V poslední době jsi realizoval několik interních kurzů přímo ve firmách, jaké typy společností mají největší zájem o metodu STRUCTOGRAM a kdo bývá nejčastějším účastníkem?


Největší zájem mají firmy z finančního sektoru (banky, pojišťovny) a potom všechny obchodní firmy. Stručně se dá říci firmy, které chtějí nastavit či zlepšit komunikaci a získat důvěru vnitřních i vnějších zákazníků. Účastníci jsou ze všech pracovních skupin: majitelé firem, manažeři všech úrovní, personalisté, poradci, prodejci, IT specialisté, lektoři atd. Hlavně jsou to ale lidé, kteří chtějí, aby jim okolí lépe rozumělo, například manažeři, kteří chtějí lépe získávat pracovníky pro svoje myšlenky a tím být se svým týmem úspěšnější.



Pro více informací prosím klikněte zde: VÍCE INFORMACÍ nebo napište na info@alternation.cz





bottom of page