Vychází z toho, že obchod stojí na určitých principech, a je jedno, jestli prodáváte životní pojištění, nebo traktory :)
Čím se liší spirálový prodej od ostatních prodejních postupů, teorií a metodik?
Roman Fiala, jednatel Alternation a lektor spirálového prodeje, k tomu říká:
„Já vám odpovím otázkou: Když si necháte u truhláře vyrobit skříň a on vám nabídne dvě varianty, jednu stlučenou hřebíky, a druhou sešroubovanou vruty. Kterou si vyberete? Většina lidí tu sešroubovanou. Odpověď na otázku PROČ? je potom vždy stejná: Protože mi déle vydrží a nerozpadne se. Stejné je to s obchodem: většina obchodních postupů je podle principu „hřebíku“, který tlačí přímo k cíli, časem ale přestane plnit svoji funkci a spojení (rozuměj vztah) se rozsype, spirálový prodej ovšem funguje na principu vrutu. Sice to déle trvá, musíte mít správný nástroj a být šikovnější, než když jen mlátíte kladivem, ale ta skříň prostě vydrží. A klient si u vás zaručeně objedná ještě poličky a botník. A o tohle v dnešním obchodě jde především!“
Na čem jsou postavené tréninky spirálového prodeje?
Je to hodně zajímavé, jednoduché, funkční, snadno zapamatovatelné.
Oceňují to i seniorní obchodníci, které jinak jen tak něco nenadchne :)
Základní kroky obchodního rozhovoru jsou v jednom zapamatovatelném principu, který vždy platí.
Trénink je jednodenní s minimem výkladu ale maximem interakce a okamžité zpětné vazby.
Uspějete i tam, kde to doposud nešlo, i tam, kde se to nedaří ani vaší konkurenci!
Je to naše know-how, které v praxi výborně funguje, máme to vyzkoušené!
Pokud vás spirálový prodej zaujal, pište rovnou Romanovi na roman.fiala@alternation.cz.
Comments